utorok 6. marca 2012

ELF laky- Recenzia

Niekedy v januári som si objednala dva ELF laky (TU). Za jeden som dala 1,73. Za tú cenu som od nich nič, absolútne nič nečakala.
Laky majú krásnu farbu. Mint Cream sa trochu aj podobá obrázku na e-shope no Lilac je tmavší.
Hneď čo mi laky prišli, bola som nadšená. Boli krásne. Strašne krásne. Preto som sa rozhodla nalakovať si nimi nechty *samozrejme :D a čo iné*. Milé prekvapenie u Mint Creamu bolo, že kryje celkom dostatočne už v 1. hrubšej vrstve. Lilac potrebuje 2 vrstvy.
Po 20 minútach nečinného sedenia, fúkania na nechty boli nechty už suché. Vydržali mi do večera takmer nedotknuté, no keď som sa na druhý deň ráno zobudila, na nechtoch bola odtlačená obliečka vankúša. No a čo robiť, keď sa ponáhľaš do školy? No NIČ. Tak som to nechala tak. Idem idem do školy, od nalakovania nechtov prešlo asi 16 hodín a ja som do laku ešte stále spravila ryhu.
ELF laky? Rýchloschnúce? Pche! U tých mojich sa to teda nepotvrdilo :P. Samozrejme, chystám sa ich vypotrebovať. Predsa len sú to krásne laky.
Zhrnutie:
Pozitíva
+krásne farby
+pomerne nízka cena
Negatíva:
-nezaschne a nezaschne, zaschne len vrch, vnútro je gélové ešte aj celý týždeň
Síce majú viac plusov ako mínusov, aj tak ostanem u Essence, Miss Sporty ,Maybelline a Gabriella Salvete /momentálne mám však doma len: Essence a Miss Sporty (+ tie ELF)/
Každopádne ak máte nejaký kvalitný podlak a extrémnerýchloschnúci nadlak, tak sa ten lak aj môže hodiť.
Skymmy Cute

Mint Cream & Lilac denné svetlo




3 komentáre:

  1. Já jsem na ně použila Top coat od Essence - Better than gel nails a měla jsem do 5ti minut zaschnuto a nikde se mi nic neotlačilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenže my tu nemáme také vymoženosti :(. Každopádne, keď ten Top Coat niekde uvidím, nezaváham

      Odstrániť
  2. laky sú pekné a moja kamoška čo ich mala tiež nemala moc dobré skúsenosti zo schnutím takže nie si jediná :) http://natsnailart.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť