streda 7. marca 2012

Odlakovač- so sviežou ovocnou vôňou :'D

Áno. Toto je ten zázrak so sviežou ovocnou vôňou. Odlakovač z DM za 0.79€. Smiešna cena. Keď som ho tam videla, načo by som ho tam nechávala? Za tú cenu (0.79€) a má 125ml. To je dosť. A ešte tá ovocné vôňa (vôbec ale vôbec som tomu neverila, zaujal ma objem a cena).
Prišla som s ním domov a otvorila fľaštičku. Takmer ma ten smrad omráčil (BLE!), pretože som to tak s chuťou vdýchla. Povedala som si, že no a čo, aj tak som tomu neverila. :D Ale bolo ho véééľa :D :D. A ešte je :D.
Tak som si namočila vatovú tyčinku do odlakovača a čuduj sa svete! On vonia po čerešniach, aspoň ja ich tam cítim! :D :D. Šok jak mraky! :D :D
No.. A k odlakovávaniu... No... Odlakováva slušne. Na jedno namočenie jednej strany vatovej tyčinky mi odlakuje asi 3-4 prsty. Je ho tam fakt strašne veľa a myslím, že aj dlho vydrží.
A z vlastnej skúsenosti: Nečuchajte z fľašky, ale až keď si nalejete na vatový tampónik, alebo namočíte vatovú tyčinku.
Takže. Ja tento odlakovač odporúčam: celkom pekne vonia, cena je nízka (za 0.9€ som si nedávno kúpila asi štvrtinový, hneď minutý podotýkam), balenie je dosť veľké, pre mňa dostačujúce aj na rok :D, odlakováva slušne, za tú cenu až nadpriemerne.
Jednoznačne ODPORÚČAM!

2 komentáre:

  1. ten mám aj ja, ale že by mi voňal po čerešniach, to zatiaľ nie :) idem asi znova čuchnúť :D

    OdpovedaťOdstrániť